i follow..

Wednesday, January 4, 2012

WORDLESS WEDNESDAY

senyum-tak perlu kata apaII

ha'ah la..terlupa plak hari ni da hari rabu[rabu lagi]
so teramat sesuai lah senyum saja-ter perlu kata apa-apa
sebab
'wOrDlEss wEdNesDaY'

[papa.i love you]


Tuesday, January 3, 2012

2012 KEMUNCAK PERMULAAN

heyy..heyy..hallo what's up guys and girls

[tiada yang lebih bahagia dari kegembiraan]
yess..entry mula bagi tahun baru ni ta nak lah yang sadiss sadiss jer kan
kata orang 'mulakan hari dengan senyuman' kan?? itu lah kita bila sudah masok ke alam dewasa ni masih tak dapat itu.masih tak dapat ini.nak itu.nak ini.dan segalanya

SELAMAT TAHUN BARU
masih ta lambat kot nak wish bilamana tak lari umum akan bercakap pasal azam.kenangan yang memang keluar dari mulut ketip mereka bila masok tahun baru ni kan?
okeyy..sebab blog ni belong to shah sendiri.shah pon tak lari dari bercakap pasal kenangan dan azam untuk tahun baru ni.tahun 2012 cukup sinonim bagai tarikh nya yang 
cantik tertarik menarik n memang the bomb

saya bercakap pada kehendak bukan keperluan
perlu itu mesti.hendak ini pilihan.jadi shah mementingkan pilihan.shah memilih untuk jadi yang terbaik antara yang baik dari semua aspek.peribadi.pelajaran.sosial mahupon ekonomi serta politik[tak terlepas ok] lagipun shah tidak terikat dengan apa-apa that's why lah bila ada orang suruh berjanji.saya susah untuk berjanji sebab janji itu mesti.dan mesti itu la yang selalu kita tak tepati.betol tak pandangan saya??

shah mungkin tak story morry lagi about apa azam.apa yang saya idam.apa yang saya nak.
honestly apa yang saya nak tahun lepas sampai sekarang still ta dapat..jadi azam tahun ni saya akan cuba sedaya upaya untuk dapatkan menjadi hak saya..yahoo..
later shah akan update lagi apa  azam dan apa yang shah nak

[CINTA ITU DATANG SENDIRI]

Saturday, December 31, 2011

DA TAHUN BARU?

heyy..heyy...heyy..what's up guys and girls
say salam pada semua and selamat sejahtera buat non-muslim

huhh..korang dikejutkan dengan photo ala2 vampire baru bangun tido kan
okeyyy..memandangkan hari ni adalah hari last 31  december 2011 tahun masihi
yang akan menjengah tahun 2012 bermula 1 januari 2011
mesti penuh dengan azam baru dan semangat paling tidak kita mahukan perubahan

saya SHAHRUL BIN ROMLEE  dan HOUSE OF PURPE mengucapkan
SELAMAT TAHUN BARU
merasa syukur kehadrat-Nya diberi peluang bernafas sampai lah kesaat ni
diberi pinjam sekujur tubuh ini..diberi nikmat kesihatan.alam dan sebagainya

saya jusr mention awal sebab jadual 1 januari sangat2 lah padat
dari pagi sampailah ke malam.jadi ambillah kesempatan ni wish awal2

[YANG BAIK ITU DALAN DARI -NYA]
YANG KURANG ITU DARI DIRI SHAH SENDIRI
JADI SAYA SUSUN SEPULUH JARI MAHUPON LEBIH
POHON SERIBU AMPUN DAN MAAF ANDAI TUTUR DAN KATA
ADA YANG TERSALAH TERLEBIH TEROVER TERKASAR.MOHON DIMAAFKAN.


Friday, December 30, 2011

MY PHOTO

SEGMEN:MODEL OF THE YEAR

shortlisted also my photo..why??
yes..done to be a model??
but my lecturer show me the best of to be a steward..
and also said that i can be a steward..yahoo..much more spirit now
so can i be a steward??
done..al about my photo update..pleasure if you comment a bit bout this photo

2011 TURN TO 2012

heyy..heyy..hey..what's up guys and girls
today shah nak story about end year lah memandangkan just tinggal dua hari jer lagi nak masok tahun baru kan 2012 yang mana mesti korang banyak pengalaman dalam tahun 2011

mana mungkin korang tak pernah alami peristiwa menggembirakan dalam tempoh masa satu tahun ni kan.dan mana mungkin jugak kita tak pernah alami peristiwa menyedihkan dalam hidup sepanjang tempot satu tahun ni.dan mana mungkin korang tak pernah menangis kan?.
>kita ni macam2 perkara yang kita alami tapi antara menjadi kenangan atau tidak jer.let say hari ini adalah hari bahagia kita.mana mungkin kita lupakan hari itu dan semestinya terpahat dalam ingatan kita kan.

okey..jom biaca baca dalam konteks hidup penulis.shah la tu kan yang mengendalikan blog yang tak seberapa ni.HOUSE OF PURPLE.shah dari awal tahun.tak ada yang special kot.sama jer macam insan lain lalui hari2 biasa tapi lately tima hujung tahun ni..banyak betul kisah hidup shah suka dan duka yang shah lalui in fact dari segi pelajaran keluarga peribadi mahupon percintaan.
>baik kirana shah senaraikan aje lah apa yang best dan yang tak best alam hidup shah ni

^.^shah dapat seorang teman hidup yang very wow..ha3..cari sendiri ok!!
^.^shah dikecawakan..ha!!
^.^shah dapat anak saudara baru..anis humaira
^.^my result much more better then before..syukur

ACTUALLY SHAH HAVE MO IDEA
LATER LAH KITA SHARE STORYBYE YOU ALL

Wednesday, December 28, 2011

GUYS WITH THE PRODUCT

nape muka macam pakai blusher??
[ANDA ADALAH ASET TERHEBAT.TENTUKAN MASA,TENAGA DAN WANG UNTUK SENAMAN,GROOMING DAN PERHEBATKAN LAGI ASET ANDA]:TOM HOPKINS

hyee..hallo..peace yaww
sekarang ni ramai laki malu nak mengaku even nak mengaku pasal penjagaan wajah.tapi tak kurang pulak yang betul jaga muka macho and cute tu kan.WONDER.then nowadays pon banyak produk berjenama keluarkan barangan penjagaan untuk lelaki kan.no wonder lah kalau lately korang tengok guys2 yang cute tu mukanya lagi licin dari girls kat luar sana.
ha3..jangan terkejut okey what i used everyday
[We believe beauty is transformative. As skin changes, feelings change and life changes]
huh..no wonder lah klau shah sendiri pon pakai produk as dala photo kat atas tu okey..jangan tak percaya okeyy..tu memang facebook  shah dengan dP paling latest tu..after try and try and try..shah just jumpa vaseline yang sesuai untuk kulit muka shah lepas guna produk tot yang rosakkan kulit muka shah..and for SKII tu no wonder lah ula2 just nak mencuba then berkesan..so guna jer lah..SKII eang the best..

okeyy.now shah dah aim two product untuk malam plak dah survey pon maybe sesuai jugak..first is dari KIELHL'S and satu lagi lebih kurang macam collagen la tapi shah tak prefer sangat lah dari REDIANZE..aybe boleh dapatkan dalam awal tahun 2012 ni..yahoo..
kiehl's midnight recovery concentrate/radianze eskayvie collagen
yes this two thing

[NOWADAY'S.THE BOYS NO MORE SCARED BOUT THIS]
BOYS IS METROSEKSUAL

Tuesday, December 27, 2011

OUCHH..SEXY DEAR

heyy..heyy..heyy..what's up guys and girls
terasa lame ta update blog HOUSE OF PURPLE yang da makin bersawang ney

terasa besar kecik jer bila dikelilingi oleh blogger's2 yang active menulis.tapi berbeza dengan shah menulis hanya sekadar suka2 share hari2 shah.pengalaman and all those thing.okeyy shah last weekend for those yang menyambut hari natal-MARRY CHRISMAS-shah g seremban because ada majlis pertunangan akak kepada kawan shah.tilll the end terasa still awal dalam pukul 02.30 pm mcam tu.so shah and the gang ta tau nak buat ape.putar2 seremban tanpa hala tuju dapat la idea balik kampung salah sorang dari kami for mandi sungai.TETAPI kami ni kan tak da tujuan so tak bwak la any attire untuk mand sungai.just dengan boxer terjun la bagai hape pon ntah la..jom share the picture..jangan gelak okeyy..
here is me at sungai kampung pantai seremban
shah with my roommate the body builder..
lets say later shah update lagi okeyy..ni pon just curi2 asa jer sebab tengah busy dengan assignment untuk finall send before mid sem break

bye you all
[DO PLAN TO SUCCESS OKEY]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...