i follow..

Sunday, March 18, 2012

BERULANG LAGI

"BILA HARAPAN MUSNAH"
hyee guys and girls..kisah luka seseorang memang susah hilang dari kotak fikiran sampai bila-bila pon melainkan kita usaha dan terus usaha untuk melupakan-nya..TAPI bila kisah luka tu kita cuba untuk luputkan dari lubuk fikiran kita,perkara sama berulang atas sebab sama,atas alasan yang sama..tak siapa mampu menahan airmata tatkala kita bersedih @ berduka.kan?

shah petik satu rangkap lagu..bait-bait lirik sangat memberi makna buat kehidupan shah.
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta 


 TIADA APA YG LEBIH BAHAGIA MELAINKAN AWAK YANG BUAT SAYA GEMBIRA
[awak engatkan bila saya sebut sentence ni pada awak?]

shah mengharapkan malam ni jadi sejarah dalam hidup shah..tapi..sebaliknya yang berlaku malam ni..dia buat shah hilang kepercayaan..dia musnahkan harapan shah..dia buat shah sakit hati..dia ulang perkara sama yang dijanjinya tak akan ulang..dia buat shah menangis lagi.

guys..kalaulah kita diberi peluang keemasan yang menentukan hidup kamu,apa kamu buat??
and guys jika kita memberi peluang tapi masih dikecewakan..apa kamu akan buat agaknya??

jadi..benda ni lah yang jadi kat shah malam ni..shah kecewa lagi dengan janji dia..dia bagi harapan tinggi pada shah..shah pegang shah letak harapan tinggi pada janji dia..tapi yang jadi adalah sebaliknya[tak perlu nak cerita kot faktor apa]..ya..mungkin shah patot bagi peluang pada dia..tapi kalau kali ni peluang yng entah ke-berapa kali..adakah masih disebut peluang??

-guys..sorry sangatII yang membaca..shah tak tahan da dengan airmata ni.dari ia mengalir lagi laju.baek shah stop stakat ni je
thanks guys 4 your support.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...