i follow..

Thursday, March 1, 2012

CITARASA MALAYA


hyee guys and girls..lamenyer shah tak update blog..honestly memang shah sedikit busy kebelakangan ni..maka sebab itu lah korang tengok blog shah ni dah berawang sikit kan..

alright..sebab dah kembali dalam dunia blogging ni shah ade banyak perkara nak kongsi cuma tak ade kesempatan jer nak kongsi dengan korang..tapi ni pon shah tak janji la akan terus menerus tulis or selangII jugak sebab dalam mase dua minggu lagi dah masuk minggu exam.

shah nak story morry pasal citarasa kita dalam pilih kekasih or pasangan hidup.yup memang taste shah tinggi nak yang itu nak yang ini..tapi adakah kita ni sedar ramai orang belakang kita akan cakap macam dengan pilihan kita??..antara kataII yang shah selalu dengar muka hauk' jer pon..'ape macam ni taste ko?'..n macamII lagi lah yang kluar dari mulut orang.
dan tambah pulak siap cakap 'ko kene cari yang kaya.ada kerja.boleh support' and so on lah.tapi di sebalik tu pernah tak korang terfikir orang laen pon akan pandang dan cakap benda yang sama pada korang..

mysterious nya kat sini..aku couple guna duet ko ker?..aku guna ko ker nak dapat kekasih aku skrang?at least yang simple tu  lah buat aku kekal sampai sekarang..dari cari yang cun handsome smart bagai..yang tu jugak lah orang nak rebut..baru tahap percubaan dah gadoh n putus bagai..plus yang simple tu jugak lah boleh terima seadanya kita..kurang lebih kita semua terima..'taste kau hebadd sangat ke'...'yang adooo' jer aku tengok..

fikir lah baikII bila rasa nak mengata kat orang tu..citarasa ni bukan benda mainII..citarasa ni bukan untuk dua tiga minggu dear..untuk jadi teman okey..bukan jenis one night stand..

owh..yang lagi haokk..korang tolong lah jangan nak ajar orang pilih yang ini..pilih yang itu..tengok diri sendiri dulu..pandang sebelah..kalau gf/bf korang cantik.perangai ok. boleh ka hauk kan orang..boleh kau ajar orang..done.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...