i follow..

Saturday, April 16, 2011

k0LoNy?? mEmBaNtU?? mEmBuNuH??

MKorang mesti pernah ternampak.. nampak… 
or tengah tengok sekarang nih… 
symbol yang sangat pelik telah memunculkan dirinya di mana-mana saja. 
symbol yang mula-mula buat aku terfikir


Kolony merupakan medium social networking yang menghubungkan korang dengan kawan-kawan korang hanya dengan menggunakan SMS! WOw!! very unique man! Memang sesuai sangat untuk mereka yang addict gila dengan SMS.


Sejak Kolony dilancarkan, it been 1.3 Million people dah kena infection Kolony! Maksudnya dah seramai 1.3 juta orang Malaysia dah join masuk Kolony nih. For Those yang addict sangat tuh, boleh la pergi ke www.kolony.com.my untuk melepaskan gian anda menaip SMS.  **Kerosakkan button henfon adalah tanggungjawab sendiri**
 Tapi, seriously, aku memang suka cara marketing dorang dengan 
gambar-gambar dan video yang unik macam kita nih dah 
nak kena tawan dengan alien. 
Buat aku rasa seram je mula-mula tengok, 
sebab aku ingatkan aku sorang je nampak, 
member-member aku diam je. 
Takde pun heboh-heboh sal symbol pelik tuh mula-mula..
hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...