i follow..

Tuesday, July 5, 2011

DaShInG ThE bEsT DeNgAn ReMy

hallo.hallo.kopi ka milo..ke nak tea susu?meh nak tolong buatkan..ke nak cuppucino starbak coffee..kan?..bkan ape teringan nak lunch kt situ with my love kan(aku x mnum coffee ok) plus kalau ade big apple semestinya romantik human sense ngan keceriaan dan senang hati aku terserlah(orng b'kenaan-fham2 la erk)..h0h0..sorry my dear..gurau jer..

>ok-ok..back to the topic<melancong dan melencong da ni
last weekend terserlah-lah(version ziana zain)kebosanan aku..sah2 la aku terperuk,terkurung serta mendiamkan diri dlam blik kannnn?..so aku mention kt abg long dlam umah ni ajak kuar g jlan..so die decide g alamanda putrajaya..mane lagi kan klau bkan putrajaya-alamanda shah alam x best plak bunyi nyerr..

just arrive plan nak p tengok wayang yg paling latest dan TERgampak la kan..op kos transformers yg last ni kan..so what the sngat2..tiket yg tinggal hanya mid night show 1.30a.m-tu pon da kuning means da nak abes..sah2 la tempat duduk baek dpan punya..melangut gaya moyang aku..so atas dsar dan bnyak sebab2 tertentu yg menyebabkan kami x tngok adalah mase n aku op kos lah nak jga hati my love kan..h0h0..
so..pusing nak msok bowling..kononnya bru nak tunjuk macho trus down bila housemate aku ckap x nak lah aku..automaticly down(ase mcam slah eja)..haha..so putar belit seluruh alam semesta alamanda tuh sambil tenung situ.sana.sini.-kutuk umpat kata situ.sana.sini sampai kt centre of the shopping complex..ternampak lah wajah remy ishak yg meletop giler lah..eleh2 promo dashing perfumes ngan siti saleha kalau x silap..nice sngat both of them..
 gambar dri jauh jer lah kan..gambar aduh saleha tu x de la plak..so ok lah..so rase mcam wow.wow.gitu kan..ku pon terpanggil untk dtng dekat and terkeluar lah fulus-fulus mahal aku nih pada company yg buat promotion nih..bkan la sebab terpanggil nak beli sebab si remy ni..ape ade hal..smart lgi my love..lg pon tngah promo kan and sah2 la dasar murah..and aku plak pantang nmpak tali gantung b'tampal sale.sale.sale.
 so dpat lah aku bend alah ni dengan harga yg murah..siap ad free gift lagi..sape x nak kan..bau die memang aku selute sangt2..the best perfumes ever in the market(official market ok)x de lah like dunhill.hugo boss or else tu blakang cer..bau die soft sangt2 lembut n memang cair la..roommate aku pon beli jgak 1 tapi len ckit la...tak edge..die bold.bau pon agak jauh beza..sngat lebut and macho ckit bau bold tu..aku x ske sngat la sbb bau die menusuk idong sensitif aku ni..
 ni member aku punya..pape hal..sebab aku a bit frustrated sebab nak men boling x lepas..

*p/s::lepas nih nak kluar men boling kene ajar orang yg suke tau..
telahan dari life as ryan da purple boy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...