i follow..

Wednesday, October 26, 2011

KARANGAN SERIBU SATU MAKNA

wazz up all..wondering jika dalam dunia ni tidak ada dan tak akan ada orang yang buat salah..betapa aman dunia . sejahtera masyarakat . membangun ekonomi dan sosial . serta hubungan antara insan tersayang.

saya betol2 nak minta maaf kat awak..tuhan benar2  menguji kesabaran makhluk2 nya termasuk lah kita ni . baik dari segi hubungan dengan Nya dan hubungan sesami insan . sayang seribu kali sayang bila shah salah faham terhadap kata seorang insan yang amat shah sayangi yng sekarang benar2 mengisi hati hati hidup shah . b i'm really2 sorry about that .

sejak 17 oktober . ni kali kedua kita menghadapi masalah dalam perhubungan kita walaupun sebesar zarah . cyg tetap ambil berat . cyg tetap sayang b . cyg mengharapkan perjumpaan kita menjadi sejarah dan kenangan terindah dalam hidup cyg . cyg happy tulis kat wall lepas b cakap b akan start duty malam . cyg just mengharap kita dapat spend time sekejap even for lunch tapi sebalik nya pabila b cakap kita jumpa hari sabtu je . cyg tidak lah memaksa cua mengharap tapi keputusan adalah sebaliknya . apa yang mampu cyg cakap adalah ok! cyg setia menunggu until sabtu . as long as kita saling sayang menyayangi .

cyg tau masalah b . bila b jumpa and spend time dengan orang tersayang , b akan susah untuk berpisah walaupon atas dasar kerja masing2 (bukan berpisah yg tot tu ok!) cyg tak nak!! akak pon da mention pasal tu bila b da jumpa sangat berat untuk dilepaskan even b pon mention perkara sama sejak kita couple . cyg faham maksud b tadi cuma cyg sentap bila dah bersemangat ianya tak jadi . itu sahaja sebabnya b . sebab mengapa cyg sentap . mengapa cyg menitis kan airmata . kerana cyg terlalu sayang kat b .

cinta dan airmata . memang ta boleh lari dalam kehidupan setiap insan . even Nabi kita mengajar agar berdoa sehingga menitiskan airmata tanpa betapa cinta terhadap yang maha Esa . sama seperti cinta kita pada seseorang . pada konsep maskulin plak(ikot buku ok) cinta ni memang tak lari dari masalah . even lalaki menangis pon di kira normal . evan kata perempuan lelaki yang tak menitiskan airmata kurang jujur terhadap hubungan nya . plus lelaki tak menangis ni tak gentle lah .

jadi di sini kita boleh nampak . cyg sayang b . b pon sayang cyg . cyg menitiskan airmata kerana sayang dan mungkin b pon sama . cyg sayang b kerana hati . b sangat baik dengan cyg even care about ape yang cyg suka . at last . kalau lah perkara ini salah cyg . cyg mintak maaf sangat2 atas salah faham tu . even suruh melutut pon cyg akan buat janji hubungan kita ni kekal selamanya . harapan yang tak pernah musnah dari lubuk hati seorang insan bernama shahrul bin romlee . lagu dealova menjadi peneman .

Aku ingin menjadi mimpi indah Dalam tidurmu

Aku ingin menjadi sesuatu Yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuhTanpa dirimu Oh... Karena hati tlah letih 

Aku ingin menjadi sesuatu Yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa aku Selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktuMerantai hatiOh... 

Bayangmu seakan-akan Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu Seperti udara yang kuhela kau selalu ada Oh...
Hanya dirimu Yang bisa membuatku tenang 
Tanpa dirimu Aku merasa hilang... dan sepiDan sepi...

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang Memanggil rinduku padamu 
Seperti udara yang ku hela kau selalu ada 
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang Memanggil rinduku padamu 
Seperti udara yang kuhela kau selalu adaSelalu ada...
Kau selalu ada...Selalu ada...Kau selalu ada...

VERY MEANINGFUL
KAU SELALU ADA DALAM HATIKU
AKU SAYANG KAMU SANGAT-SANGAT
I LOVE YOU SO MUCH.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...