i follow..

Monday, December 20, 2010

BuFdaY GiRlS..

ha..entry ni pasal mlam ni..
kawan aku sorang ney..buat la sambutan ckit tok bday die..
so..aku pon join la..
BIRTHDAY GIRL..
tpi buat kt uah die jer..bcos x de planning nk buat...
so bdaknyer nie..

haha. si budak ini...
aku x tau nape pic ni tbalik..da banyak kali aku ubah..sory la akma ek..



nie kek nyer..sumpah sedap..6t ko bg tau aku mane ko beli..aku nk beli 10 tok aku sorang..

so..bile da ade aktiviti cam ni..x sah la kan klau x de pic aku..ape gune aku yang berjenama photojenik nie kan..





ha..so ade lah pic aku yang ensem berambut serabai nie..





nie pic aku ngan si bufday girl..


ha..ni salah satu entry aku yang malas giler..k..so..trima je lah..n mlam ni pon aku x de ayat..
daa..semua..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...