i follow..

Monday, December 20, 2010

Hanis Zalikha lagi Popular dari Datuk Siti Nurhaliza

Hanis Zalikha lagi Popular dari Datuk Siti Nurhaliza

Eyriqazz dan Hanis Zalikha 2
Hanis Zalikha yang Hot dengan Eyriqazz yang Cool

Sebagai peminat setia Hanis Zalikha yang ke-7 teruja hati bila baca entry Harian Metro yang bertajuk Rungkai Misteri  di mana Hanis Zalikha lebih popular dari Datuk Siti Nurhaliza di engine carian google untuk tahun 2010. Wow, pencapaian yang memang Kebaboommm....

 Bolehla refer entry ini juga dari hanis Zalikha : According to Google, I am 2010 Fastest Rising People?! . Wah, memang popular la dia, Hanis...lebih popular kerana blog. Inilah kuasa Social Media/blog, semakin mendapat tempat di mana-mana.

Fuh,kalau dulu visitors 7-8 ribu, sekarang 16 ribu sehari? Fuhh,fuhh, terjahla aura hanis zalikha kat eyriqazz, tak dapat masuk paper, dapat visitors 5 ribu sehari pun sudah cukup teruja. Hik3, yerla,bukan mudah blog personal nak dapat hits camtu unless ........ Apapun, mmg respek dengan Hanis, walaupun popular, still jaga entrynya dan tak sombong,...

Psst,psst..One of the reason I stick with Nuffnang pun coz people like Hanis Zalikha, Beautifulnara, Redmummy dan ramai lagi. Tanpa Nuffnang, for sure saya tak boleh jumpa mereka ini. Dengan Nuffnang, banyak yang saya perolehi.

Tahniah again Hanis, nanti kita sama-sama muncul di Project Alpha Season 7 ya? Hak3, In ur dream Eyriqazz.Who the Hell is Eyriqazz?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...