i follow..

Monday, December 20, 2010

pEnaNgaN HanIs ZaLikHa

Hallo alls n salam 1 Malaysia,
entry nie x de lah seberapa
just nak kongsi pasal seorang ni
yang bagi aku cukup terkenal
antara blogger-blogger yang aktif..
die nie adalah
http://inibelogsaya.blogspot.com/
(si gadis hanis zalikha)
 
aku salut ngan si gadis ni..
walaupon busy ngan study pandai tulis blog..
aku cube nak kongsi
die ni bagi aku sorang yang pandai bahagi mase
antara study die ngan modelling nyer,ngan blog nyer
and
kekadang ngan acting nyer..
si gadis ni lebih dikehendaki di dunia siber ni..
n dunia..
kalah Dato' Siti..
bkan la nak merendahkan Dato' Siti..
tapi Malaysia ni banyak orang yang berbakat
dari nyanyian nyer,tulisan nyer
and memacam lagi lah..
so kat sini..

lesson nyer..kite jangan la just bace
cube gunakan ape yang kite baca..

kata cikgu aku
ko jangan ikut aku (yang bercakap)..
ko ikut ape yang aku cakap..

and satu lagi..
ilmu tanpa amal seperti pohon yang tidak berbuah..
haha..so..
macam si gadis ni..die tau cam mane nak buat duit melalui blog..
that all till now..kite sambung lagi ye!!

http://dzulkarnainshahrul.blogspot.com/
belong to dzulkarnain shah(ryan)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...