i follow..

Thursday, May 12, 2011

Ku SaNgKa kAn aBaNg ItU


fuhh..pape hal bg salam dlu ok
terasa lame jgak shah x update blog yg sdah d'mamah hari demi hari mendatng nih..-falsafah nyer ayat aku-
actually..a bit noncent la kan tajok entry nih
but much useful experience to me la dlam nak mengenali or proper ckit nak telek2 orang nih
senang bikan la biar shah story morry ckit
siang tadi da bngun awal pgi dengan excited g bandr..even jdi driver jer actually..but ad la ambk ksempatan ckit nak g kdai fon repair fon la kan..x kan g kdai fon beli rojak plak..kan??
smpi kt bank ats urusan my sis..jumpa lah sorang nih.yg pda mate aku..very the wow lah..but x lyan lah..ak da ad teman hidop la..

then g kdai fon..smpai kt table tu..
shah:abg..nak repair fon
abg:tngok fon..(pndng aku jer mamat nih)
-bgi lah fon kt die-
abg:rosak per
shah:dia jdi mcam hank gitu..ala-ala jer
skrin pon x ok
abg:owh..tau(ad la word die..tpi ak x pham)
-aku just stay and smile-
abg:bley repair..sume around 200 gitu..
shah:nah(dlam ati)
-rase nak gne jer kepakaran mate and power ak dri 200 jdi 20rm-
abg:cpat siap dlam sejam
shah:okeyy abg..sya ronda dlu..6t sya dtng

aku pon pusing2 ala-ala jer..cuci2 mate..
then g mkan..

da g blik kt kedai tuh

shah:abg!!da siap..
abg:yup..da siap..tngok la dlu
shah:ok abng(time ambk t'kene tngan die-jeling siot jer)
abg:okey??
shah:ok lah..yg pntng ad warrnty
-pape hal jeling ak pon die bg warranty 2 minggu..yahoo-
x sia gune kehbatan aku

last nk blik..sdey nyer lah..
aku da grak ckit...member die panggl...ak pon toleh la..
skali die china da..sembang ngan membr die ting tang ting tang
sabor jer la..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...