i follow..

Tuesday, May 31, 2011

TidAK PeRNaH mEmBeNci Kamu

Perhubungan sy dan kamu dah nak masuk enam bulan,mcm2 rintangan yg kte berdua tempuhi dalam perhubungan kte..namun kte berjaya menempuhi segala dugaan bersama..walaupun dlm perhubungan kte sering berlaku sedikit pergaduhan yang manje2...tpi itu bolehlah dianggap sbagai cabaran untuk menempuh lebih banyak lagi dugaan dan cabaran yg akan kte berdua lalui...

Bagi sy kamu lah sgale2nyer dalam idup sy...walaupun wk2u kte gaduh sy ade ckp perkataan BENCI kt kamu..itu hanya kuar dr mulut sy yg sedang marah masa 2u..walaupun ati sy btol sngat mencintai kamu..sumpah dalam hati sy xpenah sesekali membenci kamu..dlm idup sy kamu lah sgale2nyer..kamu doh buat sgalenyernyer untuk sy demi menghiburkan sy..

SUMPAH walaupun kte ade gaduh2 slalu...tpi hati sy xpenah pudar mencintai kamu..malah makin lame makin mencintai kamu makin dalam dalam idup sy..trus terang sy ckp..ak xleh idup tnpa kamu..sbb 2u sy selalu cemburu bler kamu lakukan sesuatu..sbb sy xnak kamu diambil org laen...sy memang takut kehilangan kamu...cintai sy pd kamu xpenah berubah..sy xkisah ape org nak ckp..dan ape juga halangan sy akan harungi untuk kebahagian kte berdua...

I LOVE YOU
BENCI TANDANYA SAYANG
SAYA HANYA ADA KAMU
MEMANG SAYA KUAT CEMBURU
PUNCA SAYA CEMBURU SEBAB SAYA SAYANG KAMU
SAYA HARAP KAMU MAAFKAN SEGALA KESILAPAN SAYA
SAYA TIDAK PENAH BENCI KAMU
SAYA HANYA MENCINTAI KAMU
YANG SANGAT BAIK 
SAYA BERTUAH DAPAT KAMU
SAYA TIDAK AKAN MELEPASKAN KAMU SAMPAI BILER-BILER
SALAM SAYANG
MUAAAHHHH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...