i follow..

Friday, November 11, 2011

11.11.2011 TARIKH KERAMAT

selamat pagi semua pagi yang cukup indah
bertarikh 11.11.2011 cukup handsome tarikh ni bak tuan blog ni . hah! . actually malas sangat nak melentik kan jari nak tulis blog tapi akan kerana sesuatu yang bahagia setelah kecewa
berlaku dalam hidup membuat kan shah membuak2(propa) nak tulis blog

let's open the door..let's get it start'd
bertarikh 11.11.2011 shah dapat satu pengajaran yang sungguh bermakna dalam hidup aku
dalam posisi mencari arti hidup . dalam mengenal arti cinta
cinta dengan tuhan . cinta sesama manusia . 
pertama nya aku perlu mencari makna cinta . kenapa bercinta . kata lain apa tujuan
aku bercinta kerana apa?? cukup mendalam sehingga lah aku sendiri pon tak dapat 
jawab soalan tu . (x ckup matang untuk bercinta kot!)

kedua nya ialah perlakuan . actually shah buat sesuatu yang mengacewa kan semua
terutama nya effect besar kat cinta hati shah . that y dapat tazkirah pagi . 
kita kawan lah seramai mana pon kawan yang mampu . buat lah apa pon .
hang out . makan . even kisses as fren . (laki shja.pmpn ta bley kiss)
ta salah untuk kita sebagai sahabat tapi engat lah . even lelaki atau perempuan . 
batas pergaulan perlu dijaga . jangan lah membawa kepada having sex 
kerana langsung tidak memberi apa2 kebaikan . malah membawa kepada keburukan
pada diri sendri . hubungan . fikir kan k 

ketiga is matang . dalam apa2 hal pon cuba lah untuk jadi matang
yes . aku akan cuba untuk jadi matang biarpon masih berjiwa budak2
saya mengaku saya masih budak2 . saya terlalu muda untuk mengenal cinta
tapi tekad dan azam aku untuk jadi matured as well
(sbenarnya kat kolej aku kot yg paling matured/bebudak laen slalu kne mrah ngan aku)
tpi bila masok bab cinta . nampak sangt yang shah ney langsung blur bab cinta

nasihat terakhir . besar mana sekali pon masalah . apa pon terjadi 
solat tolong jangan tinggal
kalau lah ada si dia ni sentiasa mengiiringi aku
bahagia nya hidup . langsung ta rasa terkongkong . malah rasa happy
kerana dia memberi nasihat . semangat . dorongan . plus support .

abes..abes..abes..
untuk entry kali ni . nanti takot korang bosan na bace panjang2 .
honest to be a better person and take it seriously to change it

ayat paling best untuk hari ni dari si dia
-saya ta matured-
*specially bab cintan cintun ni
-saya digelar sangat slow& lembab-
*sngat lembab nak inteprate somthing

I LOVE YOU
I MISS YOU
HUG YOU TIGHT
KISS YOU SMOOTH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...