i follow..

Monday, November 7, 2011

UCAPAN BIRTHDAY DIHARI RAYA

hallo . hallo . hallo . mood raya ta abes lagi al-maklum lah raya aku ni penuh dengan kebahagian dan kegembiraan . walaupon pada aku raya aidil adha masih tak lengkap sekiranya aku ta buat rukun ke-5 yang sepatutnya diraya kan . 

ok lah back to the basic . berbalik pada tajok entry kat UCAPAN BIRTHDAY DIHARI RAYA . sbab my love punya birthday jatuh pada hari raya . HAPPY BIRTHDAY HONEY . cuma nya aku ta dapat celebrate skali ngan yang tersayang . just bley wish and wondering . btw still happy sebab later still blay sambut birthday aku plak still dengan dia . hopfully akan jadi lagi meriah dan akan jadi kenangan terindah buat aku dalam hidup aku . 

cyg hanya bley wish for this time without any kisses . without any gift . hope later bley trima gift dari cyg seadanya . cuma kasih sayang dan cinta yang mampu cyg bgi . cuma m'harapkan yang hubungan kita akan kekal lama seperti yang kita inginkan bersama . tanpa ada rasa curiga satu sama lain . dan yang paling penting tak ada orang yang halang atau cemburu dengan hubungan kita . kasih sayang , kejujuran , keikhlasan , dan kepercayaan benda yang paling penting . sama macam yang kita cakap . cyg always engat . 

I LOVE YOU SO MUCH
MISS YOU SO MUCH
HUG YOU TIGHTLY
MISS YOU SMOOTH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...