i follow..

Wednesday, November 2, 2011

cinta - cuti - cinta

fuhh..fuhh..bibir ketip nak angelina jolie meniup habuk2 area blog yang tak seberapa nak fofular ney..suda bersawang bagai setelah agak lame tak update blog..

pejam celik shah dah abes satu sem 3 selama 5 bulan . macam2 yang belajar dari zero kepada million . tapi ini bukanlah isi bagi tajuk entry ni . ni hanyalah selingan semata-mata . 

sbelom final exam bagi semester 3 ni shah telah ditemukan dengan seorang yang sangat istimewa bagi shah dalam hidup shah . segala yang ada pada nya sangat bermakna dari aspek hati . perwatakan . kejujuran dan segalana waima paras rupa . body . dan kerjaya yang bagi shah itu no.2. kira time exam penuh dengan senyuman time exam sampai rasa yang exam tu ta perlu demi kabahgiaan shah..shahahahhaha..

then..cuti..yup..da final mestilah cuti kann..shah akan menghabiskan masa cuti sem selama 3 minggu ni dengan segala kerja bermanfaat terutama nya melibatkan masa depan shah dan family . kira kata putus famliy business la yang beri makan minum buat shah selama ni..biasa lah..kerja2 kampung memang tak lekang dek tangan shah..hari2 mesti ad kerja berat mahupun ringan yang katanya my love..jaga la tangan tu..jangan la sampai kasar sangat..of course lah..shah kan pakai losyen..

I LOVE YOU SO MUCH
HUG YOU TIGHTLY
KISS YOU SMOOTHLY

sebab shah suda ketandusan idea pada malam2 hari ini . akibat keletihan buat kerja kampung lah dan semestinya ta cukup tido pasal bergayut dengan my lover..yang penting gampak.will miss you so much..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...