i follow..

Saturday, August 11, 2012

CONCEPT BAJU RAYA..

hallo guys and girls
pakcik-makcik-adik-abang-kakak-sekalian pembaca

guys..da tinggal kuarang dari 10 hari kita akan bertemu dengan syawal yakni hari raya aidilfitri..which is kita sambut sebab nak meraikan kejayaan kita pada ramadhan ni melakukan yang disuruh dan meninggalkan yang dilarang..hopefully..aminn!!

actually tak ada tujuan buat post ni tapi in a sort of ramadhan surrounding ni kan shah akan post everything lead to ramadhan and syawal..about puasa and raya..persediaan dan sebagainya..right!!!in fact of shah sememangnya tak ada idea..elok kiranya korang just tangok jer la beberapa collection photo before raya ni..
ahaa..ni konsep baju raya shah for this year..actually bukan baju sangat..shah akan pakai jubah..BUT ni hanya lah konsep ok..bukan jubah ni..jubah laen tau..
heyy..this is my partner..die yg jadi my fashion design concept..untuk photoshoot ni..cuma original ..tak tau la dia buat apa..all this photo shah yang punya..kih3..

guys..ni konsep baju raya shah..so hoe about korang plak??tak kesah la semeriah mana pon raya korang..engat pada yang lebih awal meninggalkan kita k.. 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...