i follow..

Wednesday, August 1, 2012

SAYANG


assalamualaikum
salam sejahtera semua

pergi pasar naek beca..ahaiiii selamat membaca..buat semua bloggers..hari ni simple dan mudah bila saya nak kongsi ilmu berkait dengan pengalaman..maksud kat sini ape yang saya sudah alami saya akan kongsi kan..kemudian saya bagi pendapat atau pon kesimpulan mane tau korang pon mungkin akan ade pendapat masing2 kan..jadi why not kita kongsi kan..

pengalaman mematangkan fikiran..yes..semua orang tau tu dari kite kecil sampailah kita membasar umur remaja hingga dewasa bawa ke hari tua..banyak orang banyak ragam so makin banyak kiraan hari-hari kita makin banyak pengalaman kita timba..right??post ni shah selit ceritera cinta sikit.yang mana CINTA mematangkan hidup dan pemikiran shah..

pertama::orang yang diberi tanggungjawab untuk menjaga anak orang laen..yes...cukup susah!!!tapi dalam pada itu kita diberi macam2 kelebihan itu dan ini..instead of-sememangnya ni semua tanggungjawab suami tapi dalam konteks kekasih plak.ia sebagai satu permulaan atau titik mula nak sampai ke alam berumah tangga..kan??

dua::daya pemikiran seorang kekasih(suami) untuk mengenali hati seorang teman hidup..automaticly akan mengubah kita memahami isi hati..in fact of-tiap kali die gembira mahupon sedih atau merajuk..yes.saya lalui semua tu bila kekasih cakap mok(saya) ni tauII semua kan..sayang merajuk ke/sayang marah ke/even sayang rahsiakan sesuatu..

rasanya dua perkara ni jer da cukup nak mengajar kita erti hidup.tanggungjawab dan isi hati.
sayang..mok nak cakap something ni yang pada mok sayang sangat2 lah special.cuma mok nak sayang nak hargai setiap ape yang mok buat.tanggungjawab mok untuk jaga sayang..

-cinta mok untuk menjaga sayang..cinta dengan sederhana-


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...