i follow..

Thursday, August 2, 2012

ROJAK

hallo guys..and girls sekalian
jom kita ubah technique ckit..ubah gaya ubah cara

tabiat lepak kat mamak adalah satu faktor umum tahu yang kebanyakannya melayu usia muda remaja hingga tua..malah ibu bapa mendorong anak kecik lepak hingga larut malam..

tapi itu bukan tujuan utama saya mention pasal tu..ini angkara update post ni kat mamak yang segolongan mamak tidak mementingkan kebersihan premis..trust me dear..alright..back to the basic which is tjuan saya post entry ni bacause nak share kebaikan ramadhan dengan pembaca which is bulan puasa  or practicly is bulan ramadhan untuk menanti syawal kan???

dan itu jugak bukan tujjuan utama saya menulis entry ni...ade laen yang lebih baek nak dikongsi tapi dari sudup peribadi lah which is last weekend saya ade spent time dengan 3 orang yang mana mereka ni cukup bermakna dalam hidup seorang insan yang memerlukan kasih sayang..tak kira dalam bentuk peribadi mahupon dalam bentuk berkawan dan adik beradik...

saya ade spend time dengan seseorang..yang paling best time berbuka puasa which is dua hari berturut-turut kami berbuka di kedai yang sama..cumanya di tempat yang berbeza..well emi mencuba sesuatu yang berbezakan dalam satu restoran yang sama..

there is the same founder..i think thse founder is among the malaysian citizen(slah eja kot)..so why not kita tolong bagi duet kan among malaysia..cuma kita ak bagi duet among melayu.itu la yang sadis ckit..ok da cukup panjang kot sya merepek kat mamak ni..tapi rasanya ade la benda yang patot dijdikan iktibar kan..nak senarai??

1)jangan makan kat mamak da..kotor..
2)spent time itu penting dengan sedara mara kita..
3)entry blog mengeratkan silaturrahim
4)tolong la makan ka kedai melayu k..tolong melayu!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...