i follow..

Saturday, June 25, 2011

actually ni sepah sbab tngah kmas barang
h0h0..lame btol aku x corat coret kt sini..al-maklum lah ak a bit busy lately ats sebab2 tertentu gitu kan..pabila malam menjelma..aku mule la menggelabah ala2 lipas kudung gitu sbab kne pack barang sebab esok pagi kne gerak g kolej..korunk tau kan aku nih jenis yg sngat mlas wat keje awal2(jujur gitu)..so last minute work whichis badly kne mrah with my mom..

ye lah..bit complicated la when all those thing just finished by 2-3hours before kne pick up balik kolej.btw dengan muka senyum panjang lebar plus ceria sampai kolej because da stay at hostel 1 day before.tpi umum tau kan first day stay kt tempat baru segalanya berubah even suasana kawasan rumah,kolej,makan minum even mandi yg serba baru.but so far ok jer.so far so good.gitu lah bila kita terpaksa keluar dari hostel after 2 sem melepet ngan akta2 kolej itu dan ini.situ sana sini,

*back to the topic

my mom just pot pet.pot pet.but kita paham seorang ibu mesti nakkan yg terbaik untuk anak2 derang even pakaian pon still sruh ikot ala2 60an gitu..so just she's making it delicious moment ever sbgai seorang ibu anak anak die(aku) sngat susah nak buat kerja awal..last keje aku pon tunggang langgang gitu,sepah sane sini.that why ad pic kt atas tu betapa aku mcam lipas kudung nak wat keje(packing barang)

*the moral of the story bise la kan kne la buat keje awal2..jngan just harap last minute work aje.memang parah la hidup.

but

*like this tu...last minute work pon ngat berkesan jgak..yg nak pk semua masok..yg nak buat semua engat.tpi ad buruk jgak..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...