i follow..

Saturday, June 25, 2011

PaRadIsE Of BC>nEw HoUsE

my only new room
whatsoever..do i care who you are..where you from as long as you love me..h0h0..kata orang     x kenal maka x cinta..so aku decide untuk bercinta ngan tempat baru aku nih yg agak "uhm" la kan..but apa kan daya susah payah pedih perit sebagai seorang student tu kne lalui jgak walaupon kita nih berada atau pon tidak..kan??it's just a new life..


korang sngat busy badan kan??nak tau story morry aku bagai kan??never the less korang tahu what happen to me time by time..aku just share experiences or moment ngan korang either best or x..aku kne pindah umah baru(umah sewa) dan kne hidup sebagai orang bujang..setelah 'dihalau' keluar dari kolej..aku just spend 2 hari cari rumah..and jumpe la rumah kosong.rumah tu pandai menulis katanya tolong lah sewa aku..so atas belas kasihan dan simpati aku merelakan diri untuk sewa


so..da decide la nak sewa kt area bukit changgang with my 4 others fren..yg gempak nyer umah ala2 kondo gitu..tambah gempak lagi dapat umah dua tingkat..proper name die penthouse la..bayar pon kire kami nih mampo la dan berpatutan bgi keluarga aku..yang penting aku dapat bilik kedua whichis sngat besar bgi seorang duduk..bley wat gelanggang volley ball gitu.


*alamak..da tengah ari la..nak masak dulu..tada..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...