i follow..

Thursday, June 9, 2011

Yah000..y0Ur PerMiSsIon Is AcCePTed

perhatian..perhatian..
Yg b'bhgia datok datin tuan puan pakcik makcik
saya sngat rasa teruja akan keputusan yg dibuat oleh kedua ibu paba ku

ape??korang nak tau ke??
h0h0..sbenarnya hanya lah kenderaan aku
untuk keperluan sahaja sama ada untuk ke kolej atau kemana2
tapi tujuan nya adalah untuk ke kolej gitu

jadi cadangan ibu bapa ku hanya lah
dengan kenderaan milik dua pak su aku
satu milik paksu sbelah ibu dan satu sbelah bapa
bkan moto asal
 neyh ha..ni first offer.moto paksu sbelah abah
tpi malang nya tuan nih ckap still gne la plak konon nya
abah nak ambik sebab nak ambik berkat
sbab tuan moto nih sngat berjaya sekarang
walaupon pada dasarnya dia mat rempit yg berjaya
yg mana moto die baek punya setup
juga bkan moto asal
 ni my second offer.actually tuan moto nih mang offer kt aku
any time bley ambik bcos dia da x guna
dia ni pon da berjaya now kerja for utusan malaysia
tpi malang juga abah x bgi
sebab abah ckap aku ni krus sngat tkot tbalik moto tu
cuma ni basic sngat la
hua.hua.ni my third offer lpas yg dua diatas x dapat
ni offer dari abah.kire yg baru la kan
cume biase lah aku kan orang mude and ad la skit2 jiwa mat rempit tu
so my plan nak mintak warne biru lor.smart skit
then rim mesti upgrade skit.kalau rim mesti la skali ngan tayar kan
yahoo..kalau ase  masyuk sikit nak gak la buh disbrek dpan
keinginan ku
wohoo..gigih gitu
actually kalau diberi pilihan.sah2 aku pilih ni
becos mang masyuk la ngan darah mude aku
and patern.colour.speed.and cc die sngat powerful bagi generasi Lc ni
jadi kalau dpat pon.aku akn update cikit.bak kata orng muda
'up to date' la sikit
rim first tukar ngan rim 125.then plate disbrek tukar besar ckit
and fox kasi turun skit.mang kilau lah kalau area tampat aku tu
h0h0..h0h0..

moga harapan ku untuk menggunakan ini tercapai.
spacially yg atas tu..yg cc die besar skit..
ala-ala dani pedrosa gitu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...