i follow..

Wednesday, June 15, 2011

BiGGeSt HouSe TheRe wILL bE HerE

pejam celik,pejam celik,sadar x sedar
kita nih da ad d'tngah tahun sudey..bulan jun(june)
so pada pendapat aku bnyak suda agenda2 korang yg dah tercpai @ bakal tercapai
waima yg baru menyusun agenda dlam kalender tahunan korang..kan!!

so..shah just nak share kaLender tahunan shah yg sdah padat gitu
actually esok(16/6/2011) shah da akn msok smula mendaftar sebagai pelajar bergaya di
KLIA PROFESSIONAL&MANAGEMENT COLLEGE
hasrat ramai la sambng blajar untuk berjaya&bergaya
so.shah cuba jejak seorang taipan(tekong)di INDIA
RUMAH TAIPAN MUKESH AMBANI
so.hasrat die sebagai seorang usahawan sngat aku bangga kan
MUKESH AMBANI
residen ni berjaya d'bina setelah sedekad lalu hasrat nya
yg mana aku sngat selut(solute)
rumah THE PERKINS-WILL design ni terlatak kat ALTAMOUNT ROAD btol2
d'tngah jantung adegan MUMBAI sebagai bangunan penckar langit
yg mana 27 tingkat bngunan ni sngat menitik berat adat dan senibina india d'dalam
waima d'luar bangunan nih.
RUMAH TEKONG EN.ROMLEE(ABAH AKU)

so..penat lelah abah yg juga ahli perniagaan gitu dpat bina rumah agam tu
jadi matlamat aku tok ubah rumah agam jadi rumah agong kebanggaan abah&mak

so.matlamat nak blajar biar btul
yg penting engat perintah agama
>matlamat tidak menghalalkan cara<
means matlamat aku tok ubah kehidupan jadi lbih baik
biar b'landaskan cara yg btol.jngan sebab nak capai matlamat cara pon jdi salah
h0h0><renung2kan yup


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...