i follow..

Wednesday, June 8, 2011

TerINgat MaSa LaLu


hallo..hallo..kopi ka milo..h0h0..bila mana tangan badai menyent0h keyboard.ada lah benda yang ingin dik0ngsi waima perkara itu tidak sehebat g0sip-g0sip liar SHAH JAZLE gitu.cuma cebisan ingatan dari akal waras se0rang pelajar bergelar penulis gitu pabila berada dlam dunia bl0ggeRz.

begitu berat melangkah.melihat kau b'samanya.h0h0.acutally bait-bait lirik ni tiada kaitan p0n.cuma aku dpat inspiration tok tulis entri ni dengan lirik ini.ini semua hanya berkisar sebuah kehidupan se0rang aku bernama SHAHRUL semasa se0rang ini berada di tngkatan 2 yg mana aku ini sngat teringat akan zaman p'sekolahan tika aku sekarang berumur 19thun..
pabila pelajar sngat obses dengan kemasukan se0rang guru baru b'nama NURUL IZZAH yg mana pada se0rang pelajar dia sngat komited akan komitmen bkan hanya sebagai guru tpi Pendidik..Mama..Warden waima Kawan..kerna pada aku dia sngat pandai mengambil hati aku(kwan yg laen lantk kau lah)sbgai pelajar nya.dia ni aku kira sngat serba boleh specially in english.die b'jurusan bio sah2 la ajar bio semasa aku form4 yg juga english teacher dan guru geografi aku.

experience-aku pernah menghabiskan tranlate aku cerita inggeris dlam buku text ke dlam bahasa melayu.shingga kan die ckap aku gila sbab aku hanya buat untuk kelas dia even kwan aku pon menyogok aku untuk dia.sngat dramatis gitu.
-sama sperti geografi.aku pernah menjadi guru atau sebagai guru ganti kepadanya demi kwan2 dan student f0rm1..how happy are you??
-kelas bio aku agak merudum sebab aku agak kurang proaktif sbab aku tergugat dengan kawan bru setelah masok skolah itu dan klas sama aku.tergugat kerna keabraban aku makin jauh dan secara jujur agak cemburu kerna keakraban itu la membuat kan kita berjaya dlam hidup.
beliau sebagai Mama kerna aku peenah keracunan makanan dan di jaga rapi.every minute akan tnya ethier aku ok atau x.dan pling aku hargai sebagai guru sanggup bawak aku kluar mkan pada jam lbih 12 tengah mlam walaupon secara arif nya salah disisi undang2 ber'asrama tpi ape aku kisah.warden yg bawa.apa ada hal.

beliau juga menjadi pelawak tika aku tension or sedih kerna cara pemanduan nya..dia beli kereta tpi malangnya time itu masih tiada lesen.tpi apa kan daya semangat memandu itu ada.jdi dapat kereta die memandu sngat agresif la.tidak dinafikan.paling seronok.pabila smapai parking kt skol..dia akan langgar sedikit tembok di dpan secara perlahan(syg kereta kan).than baru die undur bout 1-2 inch..a bit klakar la.but that moment la aku tidak dapat lupakan.

habis sudah ingatan masa lalu ku..sangat memberi makna juga sebagai rakan dan guru.
I LOVE YOU.kenangan bersama guru paling diingati.
-itu lah kata HATTAN-buat performance yang tinggalkan impak.yang orang boleh ingat.
bye you all..have a nice day.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...