i follow..

Thursday, December 8, 2011

MENGAPA BERULANG LAGI ??


salam guys and girls.readers dan kawan2 semua
ok shah just buat short and sharp.actually this entry memang pasal isi hati
or luahan perasaan dan shah memang memahami bila sebut pasal luahan perasaan ni
korang malas nak baca panjang lebar jadi shah melainkan betul2 nak
membantu atau memahami situasa kawan2 korang

[MENGAPA BERULANG LAGI?]
saya minta maaf saya honestly patut berterus terang saya sedih dan saya kecewa
sebab mengapa perlu berulang lagi?mengapa ianya terulang?
awak^.^ini mungkin salah saya sebab pernah muncul dalam hidup awak
saya menyusahkan dan membebankan awak sejak saya kenal awak dilaman muka buku

betul benar dan semamangnya tepat saya cinta awak
pengorbanan itu penting.jadi saya korbankan apa yang perlu demi awak
sebab mengapa perlu berulang lagi?mengapa ianya terulang?
itu kerja awak lah untuk menjawab.hanya awak yang tahu segalanya
saya tak perlu ungkit pasal itu.pasal ini.tentang itu.tentang ini tapi awak pun dah
besar.dah matured pun bila mana perkara yang sentiasa ada dalam fikiran 
saya selama ini dalam konteks kes awak ni benar.ianya akan berlarutan
jadi tak salah kalau saya cakap.saya betul bila saya tak jemu tanya awak
[AWAK PASTI?YAKIN KE?BETUL NI?]

saya tak perlu cakap panjang.tapi saya harap awak paham
saya harap awak dapat selesaikan sedaya mungkin awak.sedaya awak boleh
^.^sekali lagi saya minta maaf saya banyak rahsia kan isi hati saya
sekarang kalau awak memerlukan itu lagi untuk meluluskan ..... awak lagi
saya memang dah tak ada.saya memang dah tak mampu membantu
awak pun dah faham kan.malah sekarang ni pun saya mengikat perut demi awak
awak nak bagi saya tolak demi kesenangan awak.tapi awak perlu saya memberi demi awak
[malah saya terpaksa pekak kan telinga menahan orang itu meminta pulangan nya]

saya harap awak dapat selesaikan secepa yang mungkin tanpa meminta lagi
awak gunakan kuasa vito awak.awak ada hak bersuara.awak ada tempat dalam tu
tapi awak masih tak dapat jadi macam saya
awak mungkin bosan dengan soalan saya.awak mungkin rimas dengan soalan saya
tapi yang tak pernah jemu bertanyakan soalan ini adalah betul
awak mungkin tak rasa dia[company]menganiaya awak.awak mungkin tak rasa tertipu
tapi saya dapat rasa sebab awak tak tegas.awak terlalu berlembut
awak tak guna kuasa awak.awak tak guna vito awak.awak tak guna emosi awak
hope awak dapat dan faham apa yang saya cakap ni
tapi mungkin awak akan cakap saya memandai mengajar awak
kata awak saya muda.saya tak matured.saya budak-budak lagi tapi
tak semestinya fikiran saya sentiasa tak matang.tak semestinya saya tiada pengalaman
tak semestinya saya tak dapat berfikir ke-depan.tak semestinya saya tak tahu

[TAK PERLU CAKAP PANJANG,MARAH PULAK AWAK PADA SAYA NANTI]
SAYA MINTA MAAF
ASSALAMUALAIKUM AWAK

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...