i follow..

Friday, December 23, 2011

STORY LINE:SHAH LUKAKAN HATI SESEORANG

heyy..peace yawww..salam semua dan selamat sejahtera buat non-muslim
terasa lama ta update blog tak seberapa ni al-maklumlah b*r*k band ni laju sangat

-the story line is about shah lukakan hati seseorang-
ya Shah memang lukakan hati dia hanya dengan satu sentences.ok lets go thru maybe sebab korang ta faham ape sebab nya kan.shah ada tulis satu sentence yang agak pedas jugak la

ok.shah cerita bout my detail what i like and what most dont like.saya tak suka pada kelab malam.saya tak suka pada arak.talk bout club ni memang saya sangat2 tak suka club such clubbing clubbing clubbing night to morning.yes most of us cakap masok je club tapi tak minum  tak bersosial lebih2 bagai.tak ada perempuan.tak ada boys even.tapi pada shah 
tak once dah masok dalam tu.jarak awak like no gaps between.korang faham kan bila dah bercampur tu.yes memang niat kita nak pergi makan without no social no drunk but have you realize that terlalu banyak tempat yang lebih baik dari kelab malam untuk awak makan. terlalu banyak tempat lain untuk kita spend time dengan kawan-kawan.dan saya tak salahkan sapa2 dalam hal ni.hak2 masing ah untuk buat apa pun.tapi cuba la kita fikirkan balik.jangan la kita menghalalkan yang haram tu.

so in that case.shah da terangkan serba sedikit dari pandangan shah yang sepatutnya akan jadi lebih panjang lagi.tapi no matter lah korang sendiri pon boleh faham kan halal haram
 ni .si dia ni ada take some pict dalam satu club ney.jadi shah pon sound straight la yang 
shah tak suka orang masok club.shah tak suka club.
^.^then.mis enterprate kot.ada la timbul sikit prob bout this thing.masing2 terasa
shah pon tak patut marah tanpa tanya dan soal bout that thing.pcture taken hanya lah sebelum kami kenal lagi.sebelum kami bercinta lagi.tapi itu katanya.shah tak tau lah betol atau tidak.TAPI shah tetap akan percaya pada teman hidup shah

benda ni lah yang buatkan shah just sound straight to the point.no point untuk shah selindung benda yang shah benci.benda yang shah tak suka.ta pe lah later shah update benda yang shah tak suka.i'll list the thing.

[SAYA BETUL2 SAYANG AWAK]
[JADI SAYA HARAP AWAK TAK LIBATKAN DIRI AWAK DALAM PERKARA NI OK]
[AWAK PERLU TAHU BENDA YANG SAYA SUKA DAN TIDAK]
[APA2 PON YANG TERJADII SAYA TETAP SAYANG AWAK]
IKATAN DAN JODOH KITA KUAT.KITA PERCAYA PADA HUBUNGAN KITA OK
INI JUST NASIHAT.BUKANLAH TUJUAN NAK BURUKKAN AWAK
SAYA MINTA MAAF AWAK PASAL HAL TU

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...