i follow..

Friday, December 23, 2011

PROFESSION SHAHRUL..CAN I ??

heyy..what's up yawww..kesian korang baru nak baca da tambah dosa
^.^say salam but semua dan selamat sejahtera buat non-muslim okeyyyy^.^

okeyy let's talk about the photo above.what do you think??
[SEORANG PHOTOGENIK & PHOTOGRAPHER]
saya sangat gila gambar[walaupun an ordinary boy]tapi kat certain tempat sahaja la.tak de lah sampai setiap pelusuk nak snap kan??dan jugak shah obses untuk jadi seorang photographer professional.kalau lah diberi peluang eloklah kiranya kan saya teruskan minat saya ni yang mungkin tak ada penghujung

[SEORANG EDITOR PHOTO]
betul dan jujur saya terarah pada bidang ini tapi bukan rezeki sebab tidak meneruskan or ambiL bidang ni sebagai jaminan masa depan.hampir setiap gambar dan snap yang diabadikan mesti saya akan buat sampai puas hati dek kehandak & kepuasan

[SEORANG PERAMUGARA]
bidang idaman sejak dilahirkan.mungkin dulu primary school orang lain nak jadi askar guru doktor tapi berbeza dengan saya sebagai seorang peramugara.sekarang belajar bidang aviation sebagai basic untuk dijadikan pengukuh masa interview.tak salah mencuba ada rezeki berpihaklah.tak ada rezeki ikhtiar lain banyak.

Berbalik pada seorang yang photogenik ala-ala model or cover model majalah glam or nak famous sikit majalah maskulin..majalah remaja pon jadi lah
can this an ordinary boy be as a model or flight attendant?

could this emotional face be a cover model??

yes.one day by my own camera for my own personel album

what ever it's as our profession.there will be a goods  and benefit for us

[BE YOUR OWN.DON'T YOU EVER AFRAID TO PROMOTE YOURSELF]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...