i follow..

Wednesday, March 9, 2011

HiLaNg SiLiH BErGaNTI

hilang silih berganti.
hidup penuh dengn dugaan dan cabaran.

aku serang insan biasa.aku bukan robot.aku bkan la ad 10 tangan dan kaki.aku x de la nak pkai fon kalis air.nak bwak g mndi. 

petang ni gembira seperti setahun.tetapi hanya sesaat.beban mencari rumah sewa untuk sem depan da hilang bila da dpat umah sewa setelah umah yg sesuai da diambil orang.n sah2 la klau da se 3 mesti kne dok luar.so.bila da dpat umah ni ase bursyukur la.

tapi.elok jer dpat umah sewa.dpat call dari kolej sruh dtang kolej.btul.memang diakui aku ponteng aktiviti ptang ni just untuk kebaikan aku jgak.lg pon pihak kolej yg slah.bg tau lmbt yg aku akan dihalau kuluar dari hostel.

konklusinya.esok aku kene jumpa ceo kolej personally.mejar ir.kamarulzaman. mempersoalkan kes ni.mang tension da.

da blik umah ok.fine.dapat rehat.line wat celaka.babi.gampang.bangsat sngat.so.aku hole dlu nak mcj orang tu.pk mandi nak relax kan otak yg tngh kusut ni.

abes mandi.dpat mcj ayat pasrah.ok fine.x pe la klau x agkt.nape wat cam ni.aku buat ape?aku bunuh orang ke?besa sngat slah aku.ok.fine aku call.x pasal2 nak tengking.ssh ke nak tnya dlu.ssh ke nak ckap baik2 da agkat.yes i know.marah but tnya la dlu.why.why.n why.

so sekarang dua2 kita dpat skit hati.bgus sngat kan.lpas ni buat lgi.x smpai stu hari bg tau rangai aku mcam mane.engat x nak kluar da. but.bende ni jdi atas btang idong.so nasib lah.kene tengking ngan aku.dan aku kembalikan tabiat aku.off fon.

sorry for everything.klau ase aku ni x perfect tok ko.ckap jujur.aku bkan la  ksah.aku syang ko.but bile da jdi cam ni.sape pon bley brubah.tambah aku ni ngan masalah.da la nak exam.

sah2 aku ngamok dlam bilik ni.besepah mcam reban ayam da.lantak  ko lah.syg aku..trima aku seadanya.tria prangai n behavior aku.ko pon da lme knal n pham aku.

hari ini hidop mcam sial sngat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...