i follow..

Monday, March 7, 2011

RaSa Itu RaSa YaNg PaStI

hati yang perlu dikongsi

rasa itu.rasa ini.rasa yang pasti
betul.rasa ini aku yang perlu mungundur diri demi kasih dia untuk kamu.perlu aku memadam cinta ini.walaupon lebih berat untuk melakukan ini.perlu aku terima ini dengan hati terbuka 
tanpa duka.tanpa pilu rasa di hati.
perlu kamu untuk dia.perlu aku untuk kamu.
tapi perlu kau juga memilih yang benar.memilih yang pasti untuk kebahagiaan kamu.rasa aku untuk kamu sangat agung.tapi sekiranya.
rasa ini perlu dipadamkan dari hidup kamu.untuk kebahagiaan mu.aku redha dengan ketentuan ilahi.baik dengan cara yang tulus. baik memaksa.
rasa berat nak memikirkan ini.tambah aku di hujung minggu penentuan masa depan ku.
cuma satu terakhir untuk mu.baik untuk kamu.baik juga lah untuk aku.aku terima seadanya keputusan dari mu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...