i follow..

Friday, March 18, 2011

Yah000000!!!!! Da AbEs SeM 2..

yahooo..da abes sem dua(2)
owh..bahagia nyer hidup..nak blik umah..dpat blik umah..
tapi sengsare pon ad gak..sebab kne halau kluar dari hostel..
sem 3 ni da x dpat dok hostel yg tercinta ni(propa)..
so..aku nak cer psal barang2 aku yg perlu dibawa pulang ke negeri tercinta
PAHANG DARUL MAKMUR.rumah tersayang.186 LEPAR HILIR 01.
so..bebarang aku nih...biase lah..banyak nak mampos.terpaksa lah angkut blik umah.tapi nasib baik lah aku bawak kete.
nah..aku post barang2 aku yang da siap kemas ni..
collection beg n barang aku
snap dri side lain plak
antara collection yang x sempat kemas lagi
brang yg perlu letak berasingan
collection aku...kekasih aku lgi banyak

ad lgi kasut yg x de dlam ni.
waa..tu lah serba sikit brang aku kt hostel..klau tambah yg kt umah??kompom siti pon kalah..hahaha..

yang penting tadi..ad la babak sayang2..cium2..pelok2..
sebab 6t kan cuti lame..so plok la la bagai nak rak..
shah sayang korang sume.

buat keasih tercinta.jngan mrah k.collection b memang banyak pon..huhu..n b pelok bese la kan.hope jngan marah k.

bubuy..i love u all..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...