i follow..

Thursday, March 17, 2011

KeNaPa MeSti BeRuBah??

berilah aku kekuatan 
untuk menempuh saat sedih dan duka.aku dapar rase yang sekarang ini kamu berubah.adakah kerna aku ni ad kekurangan dimata kamu.atau kerna aku tidak ndai menambat hati kamu??

kamu.aku tahu sekarang kamu berubah.seperti kamu mengeak dari aku.betulkah??
hanya tuhan menentukan takdir.jodoh pertemuan dan perpisahan.aku nak kamu tahu yang aku slalu terbayangkan saat aku bahagia bersama kamu.saat aku ketawa bersama kamu.dan aku juga terbayangkan saat kamu pergi meninggalkan aku.titisan air mata mengalir tanpa aku sedari.

aku harap cinta kita ini atas dasar keikhlasan dan kecintaan.bukan kerna terpaksa atau kerna dipaksa.aku mohon agar kita keka bahagia walaupon cinta kita berbeza dipandangan orang luar.
aku mohon ampun dan maaf andai aku ada terbuat salah denganmu.cukup sekadar cinta aku pada yang SATU dan pada kamu.
moga kita bahagia dan kekal.
.AMIN. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...