i follow..

Tuesday, March 8, 2011

TeraSe IngIn beRKaSiH DeNgaN lECtUrEr??

 I LOVE U MY LECTURER
nk rapat ngan lect??nak b'cinta ngan lect??
sayang lecturer aku
  yahoo..sepertinya sronok jer bercinta dngan lect.mcam2 dapat.hahaha.begini lah nasib menjadi seorng student kan.
haha.tapi korang jngn slah pham plak.aku kan jenis ade short term vission n mission sendri.time2 mcam ni la nak rapat ngan lect.time time ni la nak mkan ngan lect.kah3.tanduk syaitan bergam jin da kluar.yang penting untuk kebaikan aku jgak.
semata-mata kerna final exam

MATLAMAT MENGHALALKAN CARA

ha.ni la bende yang orang slalu buat slah.slah sorang nyer aku la.da tau bende ni klau nak ikot hkum.sah2 la slah.but matlamat aku menghalalkan cara.kui.kui.kui.

tapi.sedey.sedey.sedey.
kekasih ku da slah anggap.aku rapat ngan lect sebab kononnnyer nak korek la kan skit2 kot2 dapat klu soklan final exam kan.bese la.dpat la mkan kot ngan lect.bkan slalu.
yang kekasih disayangi ni plak slah anggap.engat aku nak b'cinta ngan lect.mane plak aku nak campak tman hidup aku ni??

now.kesimpulannya dpat la skit klu tok soalan exam kan.
ha.wahai kekasihku.mampu ker??



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...