i follow..

Monday, March 7, 2011

RaSa Itu SeMaKiN PuDar

 rasa bersalah plak.juga rasa d'kecewakan
tertusuk kaca

>ye.mmg aku syg dia.syg sngat2<
katanya aku tau yang die masih mengharap kan mu.akur dan pasrah menitiskan air mata.membaca dan memahami.setiap ayat nya.
perlu aku berterus terang dengan kamu??perlu aku mengundur diri demi kebahagiaan kamu??tidak..tidak mungkin aku kembali menambah  sedih dan tangis pada hati aku.but.aku just realize that yg dia masih syg dam memerlukan mu

biar pun ku akur dan terima seadanya.ingin aku berterus terang dengan mu.kali ini.aku tak sekali pon menerima lagi keputusan mu untuk kembali kapadanya.juga aku akan pendam rasa ini sampai akhir nafas kudus ku ini.jika kamu masih ingin bersamanya.

mungkin ini seperti nya satu ugutan.tapi ikhlas dari hati ini sekadar ingatan.aku takut untuk berdepan dengan mu.untuk berbincang hanya sekadar perkara ini.aku takut dengan kamu kerna rasa itu makin pudar dan makin malap untuk mempercayai kamu.setelah orang yg pernah hidup bersama mu.orang yg pernah menjadi sebahagian dari hdup mu.orang yang pernah kamu sayangi dan kamu belai kembali untuk mendapat kan kembali hati tulus suci mu itu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...