i follow..

Sunday, February 13, 2011

AnAk IkaN

MUHASABAH DIRI
hm..
ase mcam nak bnuh diri pon de gak..
ssh kan idop..
nak bnuh dri..nyawa aku ni hak yg maha esa.


I KNOW
hm..
aku ase mcam da x bermakna
dri aku ni kt die..
btol..die respect aku..
kwal aku..
jaga aku..

SAKIT HATI

but
smpi certain thing..
sentap sngat..ase mcam aku ni da x de pape..
da trang tang tang tang
pic tu aku ngan sape
da trang tang tang tang
tertuis kt situ aku ngan sape
da bgi tau..ape??sape??kt mane??

HAKIKAT HIDUP

tpi still x caye kt aku.ye lah..
aku ngaku..once kite tipu orng..
mesyi ssh orng nak caye kite kan

ANAK IKAN??

hm..but..still sentap..
aku ni hape??
anak ikan ker??
sume jntan..jantan tu..jantan ni
 play boy ker??
sume betina..betina tu..betina ni 
aku nak..aku ad maruah la..
parent aku..diri aku..sape lgi yg bley jga..
klau bkan aku..

AKU SYG KO

hm..mang sentap sngat2..
so..tlng la pham aku..tlong caye aku..
aku tau aku ni just sampah tok ko..but..
jngan la smpi cam ni..
ssh sngat nak caye orng..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...