i follow..

Wednesday, February 9, 2011

TeLuK CeMpEdAk Di HaTi

wahh!!
gitu kan..da lme aku x update blog kesayangan aku nih..
RYAN AS DAA PURPLE BOY
da bersarang labah cap spider pon..
spider jnis ape tuh..aku x tau la kan..
bace tjuk entry pon korang da tau kan x best..
so aku pon decide tok x bnyak mnulis la kan..
just nak post la
serba skit pic aku kt teluk cempedak
aku kluar ngan abang si dia..
sape si dia...
kluar ngan abng kan!!pelik slalu nya ajaj die..
tpi aku ajak abg..so k lah..ngan abg pon.aku happy sngat...
so..aku pon post la atas batu nih..
tpi sape yg snap pic aku nih??
tpi ngan sape aku kluar?? 
ngan abang ni la aku kluar..
abg si dia..
 die la yg tlong snap pic kt aku..
 ni pic hari kedua aku kt sane..
wah..gigih gitu kan...
kitorang bawak bekal ni jer..
rojak beli kat megamall..
gigih gitu..ni pic kitorang second day kt tc..
ni pic first day..
wah...gitu..nak kat adik..kluar ngan abang..
bese la..nak adik..kena la baik ngan abg dulu..
aku ltak la post aku kat kuantan ni..
slepas aku blik dri tc n sbelom aku blik umah..
tempat ni name nyer benteng(nme kmpung)
nak arket skit..xplenade..

tmpt ni gak la 
mamat kat atas tadi muntah..toh nape giler gaban muntah..
pening la sngt..
nasib jer x muntah dlam kete aku..haha..
yg penting sluar ktor..abes la abng..
pecah rahsia..

dada..x lrat post daa..
6t plak aku sambung..
bubye..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...