i follow..

Sunday, February 13, 2011

KaLaU aKu MeRaJuK


MASAM MUKA

klau aku da strat msam mke n x tgur sesape.
korang jngan r nak mlenting..
slow talk ngan aku.
n korang pham2 la..of kos
aku tngh ad prob..
klau korang nak melenting..aku yg jdi cam tu

TNGK TV SAMPAI LARUT MLAM
aku ni jnis x mudah nak luahkn perasan..
kt kwan mahupon kt sesape
(melainkan aku da ok..i will)
walaupon cite tu aku x ske..aku still kt tv..
n of kos hati aku kt lain..
klau tngk aku x tido smpi 4.5.6 pgi tu..
ha..ye la tu..

MENOLAK TOK MKAN

aku ni klau mrajuk..mesti x mkan..
sape yg knal aku..pham la..
so..klau aku menjeling or tlak twaran tok mkan ngan korang
(atau ngan kaple ak)
korang pham2 la.
n satu lgi..klau aku mrajuk
or mrah someone
aku mang x de slera nak mkan

MATIKAN FON

ni la kebiasaan aku buat..
(klau x off pon..aku x blas mcj smpi la ak ok)
sbb aku x nak dngar ape2 pon xplanation
wat tmbh skit ati..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...