i follow..

Sunday, February 27, 2011

LuaHaN JalAnAn SeOraNg PeNgGeMis KaSih


 hm..susah kan jalani hidup seharian
betul..ape yang kamu buat untk aku
betul..ape yg kamu bg dan ape yg tidak untk aku
betul..kamu yg terbaik untk aku
betul..cinta kamu untk aku
BUT

aku bkan la nak..membantah
>ape yg kamu bg dan ape yg tidak

aku bkan la nak..marah
>ape yg kamu buat seharian

CUMA

aku harap
>kamu letak la kepercayaan kamu pada aku

aku harap
>kamu pon bley ikut ape yg kamu ckap pada aku
SEBAB

setiap perkara
>antara aku mesti ad yg tak kene

setiap perkara
>kamu mesti btol dimate aku

DAN
aku harap
>janji jngan hanya tinggal janji
aku harap
>buat la bende yg betol
 
SEBAB

aku dan kamu
>da jnji ape yg patot dan tidak

aku dan kamu
>da tau dan engat ape janji-janji kita

BETUL
kamu
>kamu bagi walaupun berat hati nak bagi
kamu
>selalu buat aku happy..sedih..emo
 
TAPI

kamu juga
>yg banyak buat aku berubah

kamu juga
>yg bnyak bg dorongan dan semangat buat aku

TERIMA KASIH
>sebab kamu percaya kt aku
>sebab kamu la aku bahagia
>sebab kamu juga aku ketawa dan menangis

 AKU NAK KAMU TAHU

>semasa aku menaip coretan ini aku menitis kan air mata
>saat ini kau ambil brat pasal aku 
-sruh tenangkan fikiran
-sruh mkan
-kamu tnya..'b bad mood kan?'
>saat ini aku terkenang saat bahagia bersama kamu 
>aku teringat aku bagi aku hadiah..cantik
>aku teringt kamu lap air mata aku
>dan bnyak lagi saat mnis bersama kamu

MAAF
-saat ni aku memang bad mood
-aku memang tengah sedih

APE PUN TERJADI..AKU NAK

aku
>kamu tahu yg aku syg sngat-sngat pada kamu

aku
>bg kpercayaan pada kamu

TAK KIRA
kamu
>kamu sudah tinggal kan aku

kamu
>berpaling dari aku

kamu
>benci pada aku

AKU AKAN TETAP KENANG KAMU
AKU AKAN TETAP SAYANG KAMU
>I LOVE U SO MUCH<
 








 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...