i follow..

Saturday, February 19, 2011

MaLam YaNg GiGih

mkan2 di kfc

hohoiii..
weekend2 ni yang terasa agk bosan..
jadi aku mencoretkan hari2 yang aku jalani seharian

DRIVER YANG GIGIH 

bertarikh 18/february/2011
aku d'lantik untuk menjadi driver sambilan(part time)gitu
maka>>gigih la aku memandu meluncur laju menuju destinasi cinta
wah>>gigih gitu nak mencari cinta baru..hohoii..jngan buat hal..6t aku terpena dan terdiam menitiskan air mata menangis kesedihan..

JEJAKA MEMASAK??

maka dengan itu dlam kdar 90km/h menuju psaraya mydin untk membeli barangan dapur..stok untk dua hari gitu..
gigih la kan..seorang jejaka memasak.

KFC 

habis duit..maka meluncur laju ke kfc..sebab??mkan lor..
pe yang aku mkan??
aku roger ngan sape??
so..korang tataplah ape??siapa??mengapa??bgaimana??
 TATAPAN SUKA SUKI

aku dan rkan2 di kfc
dinner plate set+big pepsi+big coselow+big cheezy wedges
kegigihan aziatul akma
berry dan kfc
kegigihan mnum secawan
posting nak kene marah ni ngan kaple masing2
TAMMAT 

wah..sikit2 suda..
maka konklusi nya cerita panjang tertera diatas hanya penyedap..main topic nya adalah makan kfc..
haha..6t purple sambung lagi yup..
bubye

LIFE AS RYAN DAA PURPLE BOY

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...