i follow..

Thursday, February 10, 2011

KaRoK?? tPi SuaRe?? Tc LaGi??

hah!!fuhh!!ni lagi cer smbungan kisah raye cine..
but ni babak 2 la plak..
bile babak 2..op kos lah..pd hari ke-2

bese la kan..
hangout..hangout..and hangout..
so..kai plan p karok..
ape tu karok??x kan la korang x tau kan??
kene pnjm otak frnkenstain ni..
 kt mane?kat kuantan parade
port aku slalu g jlan
da kluar tu tetibe jer..
aku dngar sore die da mcam hulk..hua..hua da bunyi nyer..

 then pe lgi..mka dengan itu..cancel lah niat aku
nak berduet ngan die..
 dlam otak aku da set nak nyanyi lgu hape..
sah2 la cancel kan..

so..ki tukar la plan..
tpi ape??ape??ape plan nyer??

cam bese la..
da x tau nak p aner..kami just p ecm again..
bcos si dia nak jumpa ngan kwan lme die..so..aku mnurut printah..

bkan la nak mngate die..
die klau da jmpe kwan..mang x engat aku
(ikhlas dan jjur ni)
but time tu..ad la die pndang2 aku..
dan die sedar raut wjah aku sedikit berubah..

>>kwan die ajak mkan<<
otak die??biase laa..kawan n aku??
mane satu nih??
(aku tau die berbelah bagi)

dia:nak g mkan skali ker
aku:entah(just isyarat bahu)
kawan si dia:jom la g mkan skali(ajak si dia)

aku:raut wjah aku da brubah
dia:x pe lah..aku nak tman die(aku) jmpe awek die

kwan si dia:jngan la kcau die nak jmpa awek die
dia:ane bley..aku kne jdi pmerhati..

so..aku diam jer.. 
dia la yg buat kputusan..eithier dia nak tman aku or kwan si dia
but thank god si dia memilih aku..

kitorang kluar p tc lagi..
kitorang nak speand mase same..but  tau ank p mane..
decide tok lpak jer kt tc lagi..tpi bertmankan
sundae chocolate..
kami berteman ni la..jlan2 kt tc
time ni..
aku terasa sngat indah..saat aku ngan dia..
lme gak la aku kt sini ngan si dia..biase lah..
bile da lpak mesti la ad pic kan..

cam bese..si dia jgak la yag jdi jurugmbar aku..
cam mane pon mesti ad pic aku tau..
satu ckup la kot..

so mlam tu aku ajak la die p lagi funfair..
sbb hari first nak p..die pening kan.
so kli ni die da x pning..engat nak main..tpi mcam x best jer..
so kitorang jlan jer la..

pe yang best kt sini..aku terasa dihargai sngat..
aku:kite beli ni k
si dia:eh..x de duit la..
aku:x pe..* bayar la
si dia:eh x pe ker?x ksah ker??
aku:x pe lah..bende ni tok kite gak..

si dia brat hati sbenarnyer..
but aku beli gak..kami pilih design same la..
dan bende tu terlulis nme msing2 la..
"sweet gitu"
tpi bend ape??
korang nak tau??mmg nak tau ekh??
sowie korang..x jlas sngt..
ni la rantai yg kami same gune skrang..
 ni la rantai yg kami beli same..1 satu..dan si  dia 1..
ha..ni lah bendenyer..
aku beli ni..bcos aku tau..dia mmg setia ngan aku..
aku pon da bgi kpercayaan kkt si dia..
WALAUPON si dia berada jauh dari aku..

then..kitorang blik lah umah..

abes cer babak dua..
maka akan disusuli ngan babak 3 pada hari ke-3 aku dan die




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...