i follow..

Friday, February 18, 2011

mAkan..mAkaN..MaKan..

INTRODUCTION

hohoii..
lama penantian untuk mencoret kata2 panas kt blog ni
sebab masa sngat2 la men-jelessi aku..so ptang ni aku take time tok membahaskan isu2 panaz gitu..

BLOG USANG
bcos aku pon da lama sangat x tulis blog ni
tuan blog ni si teruna,jejaka felda ingin berjaya yg sangat miss kat blog biasa tanpa berjaya bersalut purple bernama
life as ryan daa purple boy

 COLLEGE DAN MAKAN??
cer nyer..shah nak cer pasal teruna idaman malaya yang hot gitu kuat mkan..sebab??
gigih la kan..bak sini..i wanna tell u all bout my lovely colloge since im in till now..
every function (absoutely) + meals=every function+full
 hah..gitu..
gigih la kan aku ni kuat mkan..
gigih la kan aku suap2..

 BIRTHDAY SAPE??

bcos sambut birthday COE KLIA PROFESSIONAL & MANAGEMENT COLLEGE

AKU KUAT MAKAN KER??
tpi ape yang aku makan??
kambing bbq
coselow
b-hun greng
curry puff
ayam golek
popia
chiko-doks(cekodok)
fresh oren
bubur kacang

dah lor..6t kamu2 terliur plak..

<<TAMMAT>>
dada..motiff..aku nak mandi..da maghrib nih..
bubue korang..6t aku cer hot-hot..panaz-panaz lgi yer..

life as ryan daa purple boy



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...