i follow..

Monday, January 3, 2011

boneka jumpa tuan!!!

Tahun baru..
selalunya banyak moment dpat dikongsi bersama kan??
of kos la ryan ckap moment last year..
tpi..ryan plak x de la best sngat..

antara moment yang paling ryan engat adalah:
  • bulan 3>>ryan dikecewakan
  • bulan 6>>bende yg same jadi kt ryan
  • bulan 9>>ryan bertmu dengan seorng yg sngat caring psal ryan..x pyah la kot nk bg tau sape..tpi tarikh nya kami berjumpa pda 19.9.2010 pda pkul(around)12.30 tngh mlam..

tpi at cney ryan bkan la nk cer psal semua moment tu..
ryan just fkir..aku ni dilahirkan adalah untk
mencintai dan dicintai(wah..ayat..x ley blah..)
tpi knape??cnta ryan bg tok die x sepenuh hti ke???
smpi die tnggl ryan!!smpi buat ryan mainan!!
so stu mlan ryan dok dlam blik
mengenangkan knape aku ni dipermainkan..
  • aku ni bdak2 lgi ke>>lmbat nk pk..
  • or aku ni still x pndai bercinta???
  • or aku ni mmang x de jdoh ngan die atau sekadar mainan die..bcos aku tau die bnyak skndal
  • aku ni mmang mainan kot(sbb tu mke aku kiut)haha
huh..now..baru aku tau kan..
die mang play****
tpi sejak aku bertemu dngan sorang ni..
yg mana mmang caring pasal ryan..
even ryan nk blik kuantan bas pkul 11.30 mlam..
n **** said
'ryan..jngan blik lgi..u blik siang ok..**** risau kslamtan ryan tngh mlam ni.. esok siang biar **** anta'
nsib la family die sporting..
 
so ryan dngan brat ati pk mcam ssahkan die
pergi la tido kt umah die..
from that moment>>i know..**** sppost to b mine..
i'll love **** till my last breath..
 
such a good hope..
till now..ryan still dengan die..
caring together..walaupn die da kje..
 
orang tu akan pham bile die bce ni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...