i follow..

Tuesday, January 25, 2011

FuHh..GeNg MaLas bLajAr!!

fuhh..
mood aku mlas giler nak blajar..
but now..bru abes game. dlam klas with my lect..but
 not bad la..mayb bcos lect  nak bg aku tido an..but tu lah..biler aku da ngantok tu..ngantok la gak..
samer je ngan kengkawan aku..

agak letey kot..sumpah pnat.smalam tido kol 3..
but happy..bye..bye all..
bcos aku tulis ni tngh dlam klas..
so,,korang tau lah.aku x consent8 kan dlam klas..
rjin lgi tlis blog dri rjin blajar..huhu..
 aku nak bgi la ayat power ckit kan..bg nek smangat korang tok blaja..aku x pyah da..
MALAS BELAJAR = MENUMPUK DERITA

“Untuk Sukses Kita Tidak Perlu Menjadi Orang Pintar Melainkan Kita Cukup Menjadi Orang Yang Mau Terus Belajar”
bubbye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...