i follow..

Sunday, January 23, 2011

KiSAh Ku TeRKeNaNg KeKaSiH !!

  
sugn love??jiwang nyer aku!!
fuhh..again n agian..shah nak cer psal love nih..msti korang bsan kan..shah just thinking bout this..actually what is love??what is daa best bout word love??n what is daa special thing when our couple talking n talking bout love??bored!!kejam aku..

cam ni lah biler sang teruna n jejaka idaman malaya(wah..propa n d'man sngat)ingan menulis psal cnta ni kan..kah3!!bese la biler daku ini da mle dpam lappy..memacam lar idea msok..

fuhh..nak citer psal love nih mlas la kan nak uler dri shah kecik..6t orang ckap propa jer lbih..citer x gempak pon..
nak ckap la kan..aku ni ad la seseorang yg sngt aku syng..die pon orang kuantan..but study agak jauh la ngan aku..but nver mind..aku da bg kpercayaan aku 100% kt die..just die jer kene pndi gne btol2 pe yg aku bg at die..


die always ckap..jngan sesekali add kwan die..die tkot sngt aku nk knal ngan kwan die..even kwan yg rpat ngan die..hm..maybe bcos die btol2 syg kt aku..or maybe die tkot ad part2 or rahsia die pecah kan...aku ni jnis korek rahsie..die pon tu prangai aku..


smpai die g jlan..knon aku nak tgnk la pic die kt kwan die..bcos doe ckap gne kmra kwan kan..so...nver min..lpekan..but kt pic dlam fb die ad la tulis laman blog kwan die tu..so aku ni ngan senyap2 bkak la blog kwan die..but nsib la x de pape yg m'nyakitkan ati..good boy..dbgar nsihat aku..but aku plak yg kne mrah..bcos x dbgar ckap die..'da ckp kan..jngan knal mane2 kwan die..but blog pon 1 dri semua lman sosial yg bley sembng kan'so kne la mrah..

n x than..smpai ckap..jngan buat b mrah k..die pon daa bnak sbar ngan aku..n slalu mengalah ngan aku..so..that y aku syng die..

no wonder la kan biler shah nak ckap x penah b'cnta..but..shah ssah nak cpai n ase nyer still x pham ape maknenyer cnta..of kos cinta sejati tu jauh skali lah..but now..when im in this  world..wow..berbunga ayat aku..aku kne trima la..aku cuba tok cri arti n akna sume ni..wah...jiwang abes aku mlam ni..why??why??n why??


so..cam ni la ksah orng b'canta kan..sti ad yg prak peranda cam bende nih..kne solve ni ngan btol..

pape pon nsihat shah trima orang tu seadanya.. even shah die mntak kt shah tok kaple lgi slain shah..shah sanggup bg..
tu jer pnirbanan shah..bcos now dow die sngat teliti psal cnta ni..n fair n 2 ngan shah..ptot ker..bg orang mendukan kiter??

that daa q..korang pk la..

DEE END..6T SAMBUNG..

1 comment:

  1. cinta itu memang indah..

    cinta sejati tu tiada kecewa..
    cinta tu hanya ada pada Dia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...