i follow..

Monday, January 17, 2011

CAM BEST JER

kesengalan ku...kesengalan mu jua..
cam best jer aku citer psal aku ngan kengkawan g sunway last weekend..
tpi mang x ley blah..sume cam sengal jer..huhu..

eh..salam x bgi..
ASSALAMUALAIKUM N SALAM SEJAHTERA
fuhh..smangat giler aku nak citer kan..kalah smangat ayam laga..berbakti pada hikayat putera syazlan..eh x best..
PUTERA DZULKARNAIN SHAH
uh..cam x best jer..bermula al-kisah plan nak g sunway..so pergi lah aku bersama 5 kawan..termasok aku 6 lah..yg encem2(encem ker???)of kos lah ensem..klau x..x de nyer orang ske aku..kah..n yg kiut2..fuhhh..
plan nak kluar kol 10 pgi..menjadikan kluar kol 12 pabila kesengalan kwan2 ku terserlah..EH!!ape tiru ayt orng nih..
so..aku pon men-pospone lah time blik kol 6 ptang kepada 7.30 mlam..tu pon x abes stengah jam..ish..kne ganti smula nih..
huhu.

uh..ad orang pggil..6t sambung..tada..
syang u all..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...