i follow..

Friday, January 28, 2011

CInTa PaNdAnG PeRtAmA

tidak pernah terfikir yang aku akan jtuh cinta dngan begitu mudah sekali..mungkin inilah yg dinamakan takdir cinta pandang pertama

memang pon..aku mula menyukainya ketika aku terlihat si dia buat kali pertama dan daripada pandangan pertama itulah yan membuat aku jatuh cinta pada nya..

lgi pon layanan yg d'brikan tidak penah menghampakan..aku seolah-olah mendapat lombong emas apabila aku sudah mula

berkawan dngan si dia.aku jga sentiasa mngambil ksmptan
untuk bersamanya.
pantang ada ksempatn,mesti aku b'usaha untuk mnyelit d'clah2
klompok orng rmai kerana mahu berada di tmpt yg sme dngannya..
 orng kata,tidak slah mngambil rsiko walaupon kta tidak thu
pengakhirnnya bgaimana..
tiada lgi istilah prigi mencari timba di zman moden  ini..
klau kta tidak berusaha dan mngambil langkh2 berani 
mungkin si dia sndri tidak sdar akn kewujudan kta..

jngan takot untk d'tolak kern itu bleh m'jdi iktibr,
tetapi jka kita berjya mendpat ape yg kta terlalu ingin'kan
Ha...bkan kah kita adalah orang yg pling bhgia apabila 
saat itu tiba??

hah...cer ape ni???
huhu..ni sbenarnyer cer aku but..ayat2 kt atas tu ciplak jer..
huhu..

1 comment:

  1. erm... aku rase cinta aku pon macam tu jugak!
    sntiase nak mencelit...

    walaupon ketiak mereka busuk... aku sanggop!!

    huh.. cinta!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...