i follow..

Tuesday, January 25, 2011

Lgi BeNci BiLaNG CiNTa!!!

fuhhh..
ini lgi kisah aku..aku yg aku..aku jga adalh aku..
so..ini lgi maybe jdi part 2 kot kisah benci bilang cinta
bende ni jdi kt aku..
tpi bkan lgi pda orang yg sme
dan jg ini bkan la same ngan kisah sinetron indon
ini!!bkan ciplak citer ni k..

kisah ni pasal aku ngan sorang gadis nih..sape la kan yg menjadi si pemilik nma"si gadis" ni kan..
korang nk tau ker??nak ker??nak sngt ker??
k lah..6t aku bg tau by the end of this entry k..

cite ni da lame..kami knal hanya b'mula dengan p'gaduhan..
n ad gak certain part orng lme ckp
"krang kcik2 gado..6t jdi jdoh"
so mang btol lah citer ni time aku kcik dlu..gdoh ngan die..
n x sngka plak aku penah b'cnta ngan die..
nak d'jdikan citer mngki btl kot kta orng tua..
so..da msok segmen jiwang ni kan..aku post la ckit citer jwang sedunia..
kisah aku ni tbalik ckit la..bkan"benci bilang cinta"
but
"CINTA BILANG BENCI"
huhu..sbb...time b'cinta lgi kmi also gadoh..tngh gdos die akan ckap.."i hate u"
but i thinks si gdis ni agak bod*oh la kan..
ko benci..benci la btol..x de la sshkan aku..
da abes gado..blik umah..call aku..
"I MISS U"
"I LOVE U"
tu je la kan orng b'cnta..
x de bende lain..
so..moment ni la kan slalu jdi time aku b'cnta
(sorry korang..x ley la isi pic aku cam nih..bahaya n bahana ye)
dan ini..aku suke sunset..
so nanti sape nk bwak aku g jlan..bwak tngk sunset ni pon da ckup..ckup bhagia..

eh..cam x der jer citer psal 
"benci bilang cinta"
yg dah d'terblikkan menjadi
"CINTA BILANG BENCI"

fuhh..pape pon..go on la kan ngan kaple korang..
moga happy yer korang..


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...