i follow..

Friday, January 21, 2011

JeJaKa..Gay BoY..DaN..MeTrOSeKsUaL

JeJaKa..Gay BoY..DaN..MeTrOSeKsUaL
fuhh..salam semua dan slamat pagi..gosok gigi..n g mandi..hai korang ari ni aku bngun awal engat nak update blog haku nih yang ase da bersawang..huh..mcam tgu pmpn b'janggut(kambng da bsan la)
ari nih haku nok citer pasal lelaki sejati vs gayboy n vs metroseksual guy..senang citer aku nk xplain la ckit psal entry aku nih dri pndngan aku sndri la kan..

first aku nop citer psal lelaki sejati nih..klau yg aku bace kt buku..derang akn ckap..slalu nyer lalaki sejati ni prot boroi..ye ker???aku cam x stuju jer.huh..lgi pe ekh..mesti g gim la..x kot..lki sjati pon msti nak kmas gak kan...x kan setakat body je kan??.msti ad yg nak prot flat kan ..huhu..cam aku la...
fuhh..ad nampak cam lelaki sejati x???of cos la kan..
 ni lor antara jejaka yg bley aku follow serba skit..sempoi..prot flat..bkan gay boy n he is metroseksual boy..

pe cer??ini menceritakan aku seorng lelaki yg nak kan prot flut..huhu..gay boy??hm..not so much la..all those things. kita alway tolak tepi kan..n also said..jijik nyer..eathier he relly is..or his not..but pda pndangan aku..bkan sumer cam tu kan..huhu..hm..aku ad bce la blog blog fren aku nih..aku skong gak ape die ckap..gay boy pon ad naluri..ad nafsu..tu of kos la kan..but at the end..derang mesti akn blik ke pangkal jlan kan..bcos derang pon nk kwin gak..aku x pndai lah nak komen psal ni..aku pon x tau la..


but now aku nok citer pasal seorang mamat korean boy nih..yg mane aku ase all daa thing he rellly is..i'll..die korean..klit putih..but aku kulit gelap ckit kan..agak klakor lah kan aku nak tiru die..but..aku just follow kind of him..way of him..and his style..never mind lah..sape mamat tu??korang mesti nak tau kan..
fuhh..ensem mamat nih..ni la yg aku maksudkan kt atas tdi..mang pelik kan..si korean boy nih bernama lee minh ho...huhu..cam slah jer ak ejer nma die..bcos nih aku nak citer psal metroseksual boy..ni la slah seorang yg snagt mementingkan kecantikan(klau boys mesti lah kekacakan)kan..so..pada aku bley kot aku follow serba skit die nih..
so..aku poss la skit mke die yg nmmpak snget ke-metroseksual-lan neyr..die ni memengtingkan sume lah..dri atas smpi bwah body die..specially mke lah..dah dsar artis kan..bcos pda aku..die x pkai make up pon da kmas n lcin ensem jer..
skarng pon da bnyak produk tok jga mke kan tok lki..n bnyak lgi la produk tok lki dari ujung rmbut smpai la ujung kaki..
 ni serba skit pic die kt luar..yg bg aku mang simple..cam ni la aku bley follow..
aku knal die nih dari stu drama yg bgi aku..wow..gempak siot..yg mngisahkan 4 jejaka macho yg kya raya knal dngan seorang gadis kmpng..wah..tahu tau..hbat aku kan..>>bcos aku mengadap citer nih..mang x penah miss lah..
ni lor 4 jejaka boys over flower tuh..ensem kan..but amng them..aku prefer to si lee minh ho tu la..bcos among them lgi..die la yg pling sempoi..

so..aku ase korang pha ape tujun aku pos enrty ni kan..sbenor nyer nak citer pasal aku yg mnat giler kat mamat ni..obses la kot..but tngk pic die ad plak pic yg agak metro boy..so..tjuk entry pon cam tu..

conclusion nyer ialah..lelaki sejati ni bkan sumer pasal prot..kita ni bkan bley tau kan orang tu cam ner..sume nyer rhsia pribadi kan..
gay boy ni..aku no kmen a..but in my sight..derang pon manusia gak..bkan la perlu disisihkan but perlu dielakkan or d'nasihat la..derang pon aku ase a naluri tok brubah..right..of kos derang nak kan anak with wife..so..derang akan b'balik..
metroseksual plak..ni jenis lelaki sejati..but mementingkan kekemasan dan kakacakan..huhu..cam aku la kot..x lah..cam mamat kt atas tadi la..
klau kt malaysia ni..bnyak kot..antaranya Roslan Shah..but i'm not 4 sure la die ni..bcos rmai yg ckap die slalu cri anak ikan..huhu..jhat mlut ak..(sorry roslan)..

huh..x lrat da menulis..pape 6t aku share lgi k ngan korang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...