i follow..

Saturday, January 8, 2011

RAmBUt Ku SdAH CuT..CuT..N..CuT

fuhh..fuhh..fuhh..korang mesti rindu aku kan..
Dah agak, dah agak, dah agakkk ada di luar sana yang risau resah-gelisah gundah-gulana bila aku x mnulis 
dlam 1 ari kan..kan??kan..??

huhu..KU MENANGIS..huhu..
nak jdi indon singer la plak...eh..x nok le..
x de publisiti..orng kidal cam aku ni kan budgat best je>>

ciss..hampeh punyer bro..
BRO..gua nak cam ney..lu kasi ptong rmbut gua cam ni pe kes..
 (cam trademark flem bru DAVID TEO>>
LU LANGSI..LU MATI)
DUSHHH..penumbuk di mukaku..aku bkan lor nop cite psal filem..ni kes rambut baruku yang ala-ala askor jepp aku tngk..skali pandang cam askar..tngk lgi..ensem la jgak..tngk je skali ag..
eh!!memang ensem pon!!
ish..ish..ish..aku nk post la kan pixca2 aku..
yang berambut panjang bak anak pontianak busuk bersundal-sundal ni kan..tambah agi..sundal stengah mlam..stengah siang..
  huh...ni lor si anak pontianak sundal siang blan mengambang ni..yng mate nyer tjam smacam jer..
eh..ase nyer korunk x tau lgi kan tjuk entry ni..sbenar nyer aku nop cite psal rambut aku ney..yg da kne ptong..
i tot u all da tau..so now...u know that..
this entry bout my lovely lady hair..
so...normal la kan..bile boys rambut pnjng mesti kne ptong..
such a good thing..
aku plak still study..plus my colllege handled by daa CEO which very luckyly of mine..
bcos daa CEO is A MEJAR..seorang bkas askar yng tip-top lah otaknyer..plus my college also ada orang bekerja..
da..da..korunk pon x reti  tgor aku..da lri topic ni..
kte sambng balik..
now..aku nk show off la plak kan my new hair..after kene 
cut..cut..n cut..oleh mamat bro yg x b'tggungjwab ney..
haha..aku bayo la bro..
huh..cam hape ntah...
tapi aku stil idam kan rambut panjang berkorean style..contohnyer kau sempat la wat kan..betapa happy nyer hidop..tpi cam tok brape jdi jer..hempesss tol..
hah..nak jdi cam ni..bley wat???
de sesape yang bley tlong?????

huhu..cam bsan jep..6t aku sambung lg ekh..
huh..sbenornyer nak cite psal rambut aku yang kene ptong ni jer..haha...
pape pon..engat nasihat aku ni yep..
>b your self
>pijak di bumi yang nyate je..
simplekan..
LISE AS RYAN DAA PURPLE BOY..
BYE..
NEXT ENTRY..IS WAITONG FOR YOU   

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...